Skip to content

Videos

La doctrina del shock

Escalofriante vídeo sobre el grupo Bilderberg

Un vídeo algo largo, pero interesante porque esto es lo que se avecina si la gente normal no nos lanzamos al asalto al poder.

“Fín del Juego – Anteproyecto para la esclavización global”
El cineasta y locutor de radio norteamericano Alex Jones cubre a fondo el controvertido, y desconocido tema para muchos, del “Nuevo Orden Mundial”. La creación de un gobierno mundial bajo el control de las “élites” solo sería el primer paso. Una vez alcanzado esto, desplegarían la segunda fase de su plan, el exterminio de aproximadamente el 80% de la población mundial, mientras “la élite” viviría en un mundo de ensueño con la ayuda de la tecnología avanzada que durante años ha sido ocultada y suprimida manteniendo a una población diezmada y esclavizada a su servicio. Por primera vez, Alex Jones revela los verdaderos planes para el exterminio de la humanidad. Traducido por Hiroshima y Nagazaki.

Espai protegit per l’ajuntament de Lloret contra els intrusos nacionals. On són els expedients sancionadors del nostre ajuntament?

Al video de Can Juncadella es pot veure de forma molt gràfica quins son els criteris de l’equip municipal de govern de la dreta (CiU – PP) en la salvaguarda dels interessos de la majoria de ciutadans i ciutadanes que no podem utilitzar el camí públic GR92.

Les baixades de pantalons davant aquests il·lustres extrangers son contínues i la manca d’autoritat dels nostres governants demostren, una vegada més, que quelcom fa pudor a podrit i no precisament a Dinamarca.

La historia de las cosas (parte 1)

La historia de las cosas (parte 2)

Concentració de suport al poble palestí de Gaza

Fotos concentració contra la guerra a Gaza (18/01/09)

No comments yet

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: